lördag 29 augusti 2015

Irriterande iPhone, seg dator. Dålig kombo!

Va tusan är det för feeel på iPhones.. Så irriterande. Lagt över alla bilder till datorn och ändå lägger iPhone automatiskt in bilder från datorn?! Till mobilen när den synkroniserar. Sjukt störigt. Bilder från typ förra midsommar och andra gamla bilder.. VARFÖR? Man kan aldrig göra nått lite snabbt och smidigt med dessa jäkla telefoner. 

Få väl passa på att blogga medan jag väntar på de resterande 1400 bilderna som ska kopieras, fast de visade stt jag bara hade 20 bilder kvar på telefonen?!? 

Igår var Sara, Pål och Agnes här, lika härligt som vanligt. Idag har barnen varit uppe och farmor och farfar medan vi haft målardag. Skönt att få lite gjort och har jag tur gör Anton färdigt imon medan jag har barnen. Men det kanske vi inte ska hoppas för mkt på ;-) 
Ikväll gjorde vi hemmagjord pizza och det var faktiskt riktigt skönt med en lugn lördag. Speciellt Anton som nu ligger och sover i soffan.....hahaha nu skrämde Jag honom! ROOOLIGT! 

Nä fy fasen vad jag är trött, nu få telefonen ligga här inkopplad i datorn resten av natten. Orkar inte vänta mer.1000 bilder kvar står det och den har redan hållt på i 30 min. Vaknar ville tidigt imon blir det rundan runt tärnebo ;-)

Godnatt och TJINGELING! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar