torsdag 27 augusti 2015

Cykla är livet

Igår började som traditionen (tydligen) följer nu mera på onsdag när båda ungarna är hemma med vredesutbrott och tjuriga ungar. Men efter V sov sina 20 minuter på förmiddagen och T fick lunch var det ganska nöjda ungar. När vi skulle ut fick Theo testa att cykla. (Med risk för att vi skulle få vända och gå tillbaka) MEN han va så jäkla duktig <3 jag va så impad och vi tog en riktig lång runda! 
Och stolt kille, som idag cyklade till dagis. Besvikelsen var stor när det ösregnade vid hämtningen och vi istället fick slänga in cykeln i bagaget på bilen. Men det kommer nog bli mkt cyklande framöver! 

Igår efter jobbet kom mamma. Kan inte säga det för många gånger hur mkt jag älskar att ha mamma här mitt i veckan <3 då känns det inte som att vi bor en bit ifrån varandra. 

Mitt i allt kaos imorse när vi skulle till dagis, sena som vi var och första dagen som T skulle cykla gav vi oss tillslut iväg. Halvvägs kommer jag på att jag inte fick med Villes napp :-/ men som tur va hade ju leksaken i vagen en svans! :-p 
En precis likadan bild har vi på Theo, men med tiger istället! Japp så kan det gå när huvudet är under armen ;-) 
Ikväll har iaf benen och kroppen fått jobba. Spinning, och ett grymt bra pass trotts att jag va sjukt omotiverad efter dagens gnäll från herr miniNilsson! (Period 1/100 har dragit igång på riktigt) 

Nu är jag så jäkla trött att jag vaknat med mobilen på magen två ggn ;-) 

Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar