torsdag 7 mars 2013

7 Mars

Den här veckan har verkligen gått fort nu när A oxå varit hemma. Det har varit så himla skönt att haft massa hjälp mitt i veckan :-) och vi har hunnit med massa, ännu mer blir det imorgon..

Igår började min dag med ett tidigt uppvaknande av Theo klockan 7.05.. Inte så kul, men efter 40 minuter somnade han om i ca 30.. Sen gick vi upp medan Anton fick sovmorgon. Vid tjugo över 9 körde jag in mot stan för ett härligt träningspass. Så underbart det var att vara tillbaka! Lycklig tjej!!! Sen va det full fart med ärenden i stan och på kvällen var vi på onsdagsmys med bästa vänner i Böksholm <3 fick grymt god middag och jag hade med mig en banoffee pie. Toppen kväll verkligen!!

Och så vill jag tillägga ett stort GRATTIS till Jens och Sandra för inatt kom deras lilla tjej ut i verkligheten.. Theo längtar så efter att få träffa sin nya kompis <3
Grattis även till Lova som fyller 1 år idag.. 7 Mars är vist en bra dag att födas på ;-)

Ska lägga upp recept på banoffee pie'n en dag.. Men det är fram Leilas recept så det är bara att leta upp de!! Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar