fredag 1 mars 2013

Ensam Fredagskväll

Idag har det varit fullt ös.. Åkte på förmiddagen in till Grand, blev en fika och lite shopping. Anton klippte till sig och blev verkligen jättefin sen for vi till mitt favo ställe ;-) Blomsterlandet!!
Skulle kunna gå där i evigheter om jag bara fått. Fanns så mycket nytt och fint. Började verkligen längta massa efter vår och sommar. Vill bara ut i trädgården och börja pyssla! :-)

Strax efter två var vi och träffade Helen och Manges lilla tjej! Så fin!! Mysigt med lite bebismys, vår kille börjar bli stor nu när man jämnför. Sen åkte vi hem och vid sex kom Nicke och Erland. Och nu är dom nere i Braåsgården på wiskyprovning och Theo ligger uppe och sover..

Då var det bara jag, min påse från blomsterlandet, cider och en bra bok kvar...så jag tror att jag klarar mig.. ;-) ska nog ta och se farmen oxå, men sen går jag nog och lägger mig tidigt!

Trevlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar