lördag 30 mars 2013

Påskafton, bäst att passa på.

Ligger i sängen med mina fina killar. Båda ligger och sover, Theo är otroligt duktig på att ta min plats så jag har sisådär 30cm av sängkanten. Svårt att sova skönt då ;-) men vi ska ändå upp nu strax så de kan gott få ligga och sova en stund till <3
Theo har haft en riktigt jobbig natt för han är så himla förkyld :-/ stackarn. Blir nog skönt för honom att sitta och sova i bilen till Kalmar sen. Bättre att sitta upp när man är förkyld i näsan.

Igår körde jag en bakdag med två sorters Macarones och kycklingar. Två stoora omgångar, så jag stod i köket mellan 10.30 - 17.30 ;-) trivdes som fisken i vattnet. Sen vid 18 gick vi upp till A&A för påskmat och Alexander firade Anton..

Idag ska vi som sagt till Kalmar :-) Jag ska vara hos frissan kl 11.15 sen ska Anton och Lasse iväg och spela tennis. Och ikväll blir det GoMat på hög nivå.. Jag har kommit på en rolig efterrätt som ska göras oxå. Hälften få göras i Kalmar och resten ska jag gå ner och göra NU! :-)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar