måndag 11 mars 2013

Egengjord burkmat

Idag vaknade jag med världens huvudverk men under dagen har den tack och lov försvunnit! Men vi har haft en lugn dag hemma, med en kort promenad till Ica. Theo har varit lite små kinkig från eftermiddagen tills att han somnade. Så det jag hade tänkt hinna med idag fick skjutas fram eller göras när Anton kom hem från jobbet.

Gjorde egna efterrätter/mellanmål med mango, banan, päron, äppel och i några har jag i lite turkisk yoghurt. Tre olika sorter blev det.. Och så gjorde jag två burkar med fiskgratäng. Gjorde lite extra av vår mat, så det blev ju jättebra.. Fick ösa på endel salt medans vi åt, men det gick ändå väldigt bra måste jag säga! Hittade även en jättebra sida med massa recept. Så det här kommer jag göra mer. Hoppas bara Theo ska gilla det oxå ;-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar