fredag 8 mars 2013

Inside The biltvätt

Ska träna ett BodyPump pass vid 11. Så jag körde in lite tidigare för att hinna tanka bilen och tvätta bilen. Varje dag vi kört förbi och tänk tvätta har det varit en lååång kö. Så idag var det bara att ställa sig i kön. Två bilar framför så jag passade även på att fylla på spolarvätska och kolla oljan. Plötsligt står chauffören till bilen bakom mig bredvid och tittar?!
"Ville bara gå ut och säga att jag tycker du är himla duktig.. " Haha!!
Ska man ta det som en komplimang eller ett nedlåtande till kvinnor...äsch jag blev glad och tog det som en komplimang..

Nu är snart tvätten klar så det är bäst att förbereda sig! Tjingeling!!!

2 kommentarer:

  1. Du skulle ju påminna honom om att det är internationella kvinnodagen =) O att vi kvinnor kan !!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad roligt med en kommentar Kamilla :-)) ja men jag sa att det är ju inte så himla svårt :-p

      Kanske va därför han ens gick ut och sa något, pga internationella kvinnodagen ;-)

      Radera