söndag 3 mars 2013

Som ny

Igår gjorde vi inte sådär jättemycket, men när mina killar hade vaknat vid tio tiden gick jag upp på övervåningen och körde ett träningspass till dvd "platt mage, stark rygg" och idag vaknar jag minsann med träningsverk. Så härligt! :-)
Sen gick vi en promenad i blåsvädret upp till Järnia för att köpa färg. Så idag kör vi igång igen. Theo ska vara hos farmor medan jag ska ägna mig åt sista rummet här uppe och Anton ska lite smått börja bryta upp där vattenläckan är..

Pappa kom förbi en stund på mat och snack med Theo igår också men annars tog vi det väldigt lugnt och jag låg och sov redan innan 22.30.. Oj vad jag behövde det. Känner mig som en ny människa idag. Så nu blir det frukost och sedan hård arbete ;-) ikväll ska jag köra ett BodyPump pass för första gången på 8 veckor. Fråga mig om träningsverk igen imorgon haha!

Trevlig Söndag, sol idag också. Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar