onsdag 27 mars 2013

Uppdatering från vecka 12..

Nu ger jag det ett nytt försök, hoppas inte allt försvinner igen..

Förra onsdagen åkte vi till Kalmar för att sova där och överraska mamma och Lasse när de kom hem från Thailand på torsdagen. Blev verkligen jättelyckat och det va så roligt att få träffas <3

I lördags drog killarna iväg Adde som fyllde 25 under veckan på en suprise-dag med shopping ;-) och lek.. Hehe! Under tiden va pappa och hälsade på hos mig och Theo. Då passade jag även på att baka PinaColada macarones. Ska försöka lägga upp receptet snart.. Så va vi inne i stan och åt :-)
På kvällen var det fest hos Adde!

I söndags tog vi en städdag och på eftermiddagen for vi ut till Böksholm för att fira Emilia som fyllde 1år i Fredags.. Stora tjejen nu! <3 Emma hade gjort en riiiktigt mumsig tårta. Tror det är någon mer än jag som skulle söka till Hela Sverige Bakar ;-) gör du det Em, så gör jag det.. Hihi!!

De va det bästa av vecka 12 2013 ;-))

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar