söndag 24 mars 2013

Jäklar skit....

Sitter i vårt nya rum som nu har blivit ett kontor/arbetsrum. Har precis gjort upp budgeten för denna månadens räkningar. Usch de va en jobbig månad. En himla tur att mamma ska betala resten av bilen, annars hade sparpengarna fått hoppa in. När det gäller pengar så längtar jag verkligen efter att få börja jobba igen. Att gå hemma på föräldrarpenning är ingen lek. Blärk!!
Men det är bara att bita ihop, fick en rätt trevlig överraskning från skatteverket vid deklarationen ;-) Där har vi verkligen de positiva med hus. Va dö-nervös att jag skulle få restskatt nu när man varit hemma, så de va härligt!!

......... Här hade jag skrivit ett lååångt inlägg, men plötsligt försvann det.. Så nu är jag lite små irriterad och tänker absolut inte skriva om det. Så här kommer bilder istället. Skriver resten imon!!

Neej jag är inte bitter... Fyyyyy Fasiken!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar