torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdagen

GoKväll!

Idag har vi varit och badat lite med Jessica och Minnah. Blev ett riktigt långbad för båda barnen va så glada i bassängen :-) sen när vi kom hem hade pappa hittat hit igen. Så Theo fick lite morfar tid medan jag åkte och handlade sen lagade mat.. Och ikväll har vi varit på kalas hos Lova! Verkligen jättetrevligt! Dock va Theo så trött så vi fick åka hemmåt tjugo över 7. Hade gärna stannat längre, men så kan de bli ibland!

Igår var vi i Lenhovda och fikade hos Jessica från jobbet. Theo fick massa pussar av nya kompisen Atlas som var två gånger så stor som Egon. Men det gick så bra så! :-) sen va vi ute på en promenad och passade även på att gå förbi jobbet. Pratade lite med nya chefen. Ska bli roligt att komma tillbaka, men än längtar jag inte precis ;-)
På kvällen kom fina Emilia, Emma och Freddan på lite mat. Alltid lite extra mysigt när man ses mitt i veckan! <3 Emilia blev lite chockad när Theo plötsligt kunde krypa fram och hälsa först.. Hon är ju rätt van vid att det är på hennes initiativ ;-) hihi! Gullungar!!

Nu ligger jag och läser lite, skönt med påsk och långledigt. Men herregud vad vi har fullt upp. Fast det mesta ser jag verkligen fram emot. :-) Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar