fredag 25 april 2014

Bästa fredagen

Å ledig fredag, varför har man inte det oftare. Nu såhär på våren när man har massor massor att göra saknar jag att vara mammaledig. Så mkt man fick gjort. 👍

Idag åkte jag in till Växjö för att kolla synen. Den va som innan så jag fick bara mina gamla glasögon lagade. Billigt och bra. Så när jag ändå fick så mkt pengar över ;-) tog jag en snabb runda på stan. Köpte ett par nya byxor, ett linne, en klänning OCH nya solglas! Mycket lyckad shoppingtimme :-) 
Vin vill man absolut ha hemma när det ska bli en sånhär superhelg. Kan starkt rekommendera Hanna och Amandas vin Perfekt Day. Himla gott och framför allt känns det som ett perfekt sommar vin. KÖP! 

Kom hem och började med tårtbak, de sista bottnarna. Så åkte vi och hämtad T på dagis. A gjorde illa sig i axeln igår på matchen så han har varit på röntgen idag. Som tur va var inget brutet men han har väldigt ont. 
Tog en liten paus i bakandet och tvättandet på baksidan. Åå så härligt det är med sol och värme.  😍 
Ska mamma dricka ute i solen ska Theo dricka (vatten) ute i solen. Självklart måste man skåla ;-) 

Men resten av kvällen har gått till morgondagens tårtor. Bilder kommer troligen imon ;-) 
Godnatt Mocken, ses imån! ;-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar