lördag 26 april 2014

En såndär dag

Började dagen med den vanliga prestationsångern när det är tårtleveransdag. Stress stress stress, all tid i värden men plötsligt 10 minuter kvar. 
Men de blev klara och jag hoppas Moas föräldrar blev lika nöjda som jag. Och att den smakade som den skulle! Ska se om jag får några bilder av Lisette så jag kan lägga upp några imon! Hade varit kul att få visa er insidan :-) 

Sen åkte T och jag till Emilia och Emma. Fick lite plättar i magen och barnen lekte både ute och inne. Stackars nybadade Emilia fick en duscha av sand i hela ansiktet av Theo. Men det gick bra som tur va! 
Matlagning och trösta bebis (docka) innan det blev lek i sandlådan :-)) dom är för Goa 

Nu ligger T och sover, jag sitter ute i solen med rosé och sportify. Anton kollar fotboll med en öl. Om två timmar ska vi ut till Böksholm och ikväll har vi skjuts. Rena ramma sommarkänslan. Trevlig lördag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar