måndag 21 april 2014

Slut på påsken

Dom där minuterna till att ticka på.. Nu va denna efterlängtade långledigheten oxå slut, vad tusan?! Men och andra sidan är jag ledig på fredag igen ;-) 
Har verkligen haft en underbar helg och vilket väder sen. Så härligt. Igår hade vi lite städ/ute/renoveringsdag. På eftermiddagen/kvällen var Lisa, Frank och Allie här. 
Åt mat och hade det gott i solen. När barnen sov blev det efterrätt och spel. Klart tjejerna vann 💪 spel nr två var idiotkunskap, jag fick minst rätt...men det måste väl betyda att JAG är minst idiot då?! ;-) 

Idag har jag gjort macarones, tre smaker. Mina favoriter smultron och päron, så en ny smak med key lime. Fick godkänt av A iaf.. Anton har varit med fotbollen mest hela dan. Och vid två kom pappa så jag kunde gå ut och fixa lite i trädgården oxå. Fick endel gjort men det är mkt kvar. Känner lite panik med det då jag har ganska många tårtor framåt.. Vi få väl se hur de blir med det.. 

Nu säger jag godnatt med en bild på kvällens pyssel. Tårtdekoration till helgens doptårta! 💕 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar