onsdag 2 april 2014

Lugnet

JĂ€drans blogg 😬 skrev ett inlĂ€gg igĂ„r men nĂ€r jag skulle skriva ett nytt nu sĂ„ ligger det frĂ„n igĂ„r kvar. SĂ„ kan det bli, inte första ggn direkt ;-)

Idag har det varit en lugn och skön kvĂ€ll, dag oxĂ„ för den delen. Vi har bestĂ€llt grejer till badrummet. Å vad jag bara vill att det ska vara fĂ€rdigt. MĂ„nga veckors vĂ€ntan. Men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott?! Eller ;-) 

IgĂ„r var jag hos tandlĂ€karen och lagade ett hĂ„l. Slarver. SkĂ€rpning pĂ„ mig. Flor och tandtrĂ„d. Hm! 
Mycket annat har jag nog inte att tillĂ€gga. Har nu bestĂ€mmt med Lisa att f.o.m den 15 April kör jag igĂ„ng step bas varannan Tisdag. Ni kommer vĂ€l och trĂ€nar ;-) 

HĂ€r har ni hemsidan! GĂ„ gĂ€rna in och kika. Lite knas i början av min presentation men det ska Lisa fixa! 


Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar