måndag 7 april 2014

Slut på helg!

Ännu en helg har passerat. I lördags blev det lite ändrade planer då Emma och Emilia kunde träffas ute. Där kommer inte magsjukan åt oss :-) så vi åkte till strandbjörket. Idéen kändes så bra, med lekpark och picknick. Men nja, Theo var på sitt allra rastlösaste humör och skulle absolut inte lyssna. 😤😩 så efter sisådär 10 min tappade tag tålamodet och det blev väl inte sådär mysigt som jag hoppats. Men mata ankorna va kul...och sen jaga dom 😝

På kvällen var vi ett tjejgäng som va på nyöppnad båtsmannen. Lika god mat som vanligt men servicen va under all kritik. Synd! 

Igår tog T sovmorgon till halv 9, vi pt frukost och sen gjorde jag en rabarber och jordgubbspaj. Det är härligt att kunna ta fram rabarber ur frysen :-) pappa kom lagom till fikar.
Sen åkte pappa, jag och T till Leos. Rasta barn 👍. Innan vi åkte hem stannade vi på McDonalds. 
Och eftersom att man ha den bästa pappan i världen bytte han även våra däck. T satt under hela tiden i bilen och myste med film ;-) 
Ikväll har jag pysslat lite plus att jag tränat inför passet nästa vecka. Gäller att köra så det sitter.. Phu, läskigt. 

Nu säger jag GODNATT! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar