onsdag 16 april 2014

Vår känslor

Energi.. 

Idag har jag haft världens vårkänslor och haft hur mycket energi som helst. Jag kunde köra ut i en långärmad och väst vid halv 10. Underbart! 
Så när vi kom hem efter Dagishämtning gjorde T och jag tacos tills att Anton kom hem. Inte min favorit mat precis men ibland måste man ju göra sambon glad. :-) sen spelade killarna fotboll och jag gick ut och städade bilen.. ;-) 
La sen Theo och A åkte på fotboll. Då passade jag på att tvätta, plocka iordning och städa.. 
Blev även tvungen att plantera om alla mina grönsaker igen. Bläää! Jäkla möss?! Har varit i fröpåsen och sen gömt frön i min såjord. Och det såg väl inte jag sist. Så bland tomaterna och gurkorna har det kommit upp annat. Så många plantor har dött 😏 väldigt irriterande. 
Sen vid 9 fick jag äntligen sätta mig och kolla på greys. Världsbäst!!! ❤️ 

Nu ska jag sova, förresten gick det ganska så bra igår på Stepen. Men jag va för trött för att skriva om det igår kväll. Har endel jag måste öva på men det ska jag nog hinna på två veckor innan det är dags igen! 😊 

Här kommer en riktigt härlig vårbild. Varje dag denna veckan har jag stannat till 2sek för att kolla på detta träd.. 
Ett sånthär vill jag HA!! Kanske på min födelsedag mamma? ;-) 

Underbara rosa blommor! 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar