söndag 27 april 2014

Lamm mys

Idag har vi varit hos min faster utanför Oskarshamn i fighult. Vi åkte mest dit för att Theo skulle få gosa med lammen men han blev lite rädd när mamma får bäade sen va det roligare att springa runt med morfar. :-) så det slutade med att jag och Anton var de som gosade och var mest intresserad av lammen. ;-) alltså så galet söta, skulle kunna stå och titta på dom i evigheter. De minsta hade kommit i fredags. Två dagar gamla. Så himla häftigt! Ändå sprang de omkring de där små 😍 
Här håller jag en liten krabat som är 1 vecka! 

Hade gärna tagit med den hem. Så himla mysig! 

Så fick vi vara med när dom blev utsläppta. Hihi så roligt att se. Precis tosiga. Såhär önskar man att man kunde få bo någon gång. Men då hade jag nog gosat ihjäl mig och jag hade ju aldrig sen kunnat skicka dom på slakt. Nä det är nog bättre jag förbli besökare bara! :-) 


Dom bor så fint, synd vi inte är där oftare. Men de är en bit att åka för att bara stanna ett par, tre timmar. 

Tyvärr blev det så sent ikväll så tårtorna får vänta lite till. Godnatt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar