söndag 13 april 2014

Man kan inte vara bra på allt!

Jag hinner inte riktigt med.. Helgerna går så väldigt fort. Fredag kväll...måndag morgon. Tur att det är långhelg som närmar sig. Kan behövas. Trotts att vi redan är fullbokade. Oj oj oj. 
Igår åkte T och jag tidigt mot Älghult där jag släppte av T hos morfar och jag åkte vidare till Alstermo. Lördagsfrukost på Missionskyrkan med mamma och moster, mormor var också där men hon satt med sina väninnor. Det var en florist där som visade lite olika påskgrupper. 
Fick massa inspiration, dock blev resultatet kanske inte lika fint. Gav den till Sara och Pål som vi var hos på kvällen.  kunde nog egentligen sagt att de va Theo som gjort den ;-) 
Ja, ja man jan inte vara bra på allt. Haha! 

Idag började vi med sovmorgon till 8.40 <3 sen började vi dagen i stan och köpte vår/sommar jacka till A och skooor till mig. Så snygga 👠 någon som vill gå ut och svira? ;-) 
Fortsatte dagen med pass övning. På tisdag smäller det..HERREGUUD vad nervös jag är. Sen klämde jag in inredningsparty en stund. Sen va det tillbaka till step brädan. Anton fick vara med! Satte det som en smäck ;-) typ <3 

Ikväll har vi haft mys framför en film och fruktsallad till de. Bra slut på helg ändå. Natti! ✨ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar