fredag 11 april 2014

Börja jag bli knäpp?

Som jag skrev igår.. En överraskningstårta. Hm, har jag spårat ur lite? Vad har hänt med att titta på tv eller ta tag i städandet när man är rastlös istället. Nä nu är jag rastlös jämnt och det ända jag tänker på är tårtor. Nya idéer hela tiden. Nåja, roligt är det som tusan iaf. Tänk om man kunde få jobba med detta. ✨ 

Iaf så såg jagmöjligheten till en tårta igår. KLART Ellie ska få en födelse tårta. Och ugglor har jag länge varit sugen på att tests.. Så.. 

Igår kom jag hit, 
Och idag lämnade jag den såhär till Robin och Erika. 
Dom blev jätteglada och den va även god fick jag höra! 💕 så efter någon timme fick vi en liten liten pytteliten tjej med nyblivna föräldrar på besök en snabbis. 

Alltså så otroligt söt! En sån där liten kanske man skulle ha någon ggn igen! ;-) nu ska jag sova, upp tidigt imon! 

Vill du beställa tårta av mig, maila till: 
malin.gustavsson88@outlook.com

Natti natti! ✨


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar