tisdag 22 april 2014

Längtar efter att få smaaaka :-)

Jag tröttnar aldrig på att tjata om hur härligt det är med detta väder vi haft nu. Trotts att det blåsig endel idag har det ändå varit så skönt. Och det är vitsippor precis överallt. Här är en bild på några, men på endel ställen har det verkligen varit precis fullt! 
Vår vår, underbara vår. 

Ikväll har jag bakat lite till, en ny grej. Den blev inte helt färdig ikväll så få dekorera den lite imorgon när den svalnat. Men tänk er lite flingsalt och riven choklad på.. Mums! Funderar på om man ska ha lite grädde eller vaniljglass till?! Hm! 
Nu ska jag krypa ner i sängen. Väntade bara på att mitt nagellack skulle torka ;-) 
Godnatt! 


1 kommentar:

  1. Men Maalin vilken god paj det ser ut att vara! Jag önskar jag var lika duktig som du på att baka! Jag tar mig aldrig tid.. Även om jag mer än gärna vill. :) Vi saknar er! Vi måste planera in att ses framöver! <3

    KRAM från oss i Vetlanda :)

    SvaraRadera