måndag 1 september 2014

Dålig dag

Ikväll finns ingen lust att skriva. Detta borde vara en av de bästa dagarna men pga annat så har det inte blivit så. Dels har Theos jäkla dagis förkyldning smittat över på mig PLUS att jag fått en vagel i ögat... Så drygt! Jag som sett fram emot träning ikväll! 

Men har även blivit sjukskriven idag, och då jag vill jobba så mkt som bara möjligt kom vi överrens om en viss procent. Men tydligen fungerar inte detta.. Och just nu känner jag mig bara besviken. Tydligen är det bättre om jag kunde bli mer sjukskriven? Vi få väl se vad som händer imorgon. Tråkigt är det iaf och väldigt väldigt frustrerande när man inte vill annat än få en lön och jobba.. 😏😔 

Nu skiter jag i det här och lägger mig.. Hoppas få en bättre dag imorgon och kunna glädjas åt våra härliga besked idag! Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar