måndag 22 september 2014

Långt inlägg!

Och plötsligt hade även måndagen gått. Igår fick jag en rejäl spark där bak, så nu måste jag komma igång. Sakta men säkert. Imorse började jag med ett pass här hemma och imorgon ska jag och Evelina testa yoga... Herregud, hur ska de gå. Ovig som man är och något jag aldrig tidigare testat. Spännande ska det bli iaf. 

Helgen för övrigt har varit bra, vilket väder det var i lördags 😍 jag rensade ogräs på framsidan. Lite förbättring väl 😉 
Trots jäkligt mossiga plattor syns ju förbättringen.. Hur får man bort mossan dock kan man ju undra. 😏 nåväl! 
På kvällen kom Nicke, Louise och Oliver. Åt mat och till efterrätt blev det Pavlova med passionsfruktscurd. 
Hur enkelt som helst, bara att testa. :-) 

Igår slog plötsligt hösten till och det regnade i stort sett hela dan. Blä, men vi fick lite gjort här hemma och en massa massa mys i soffan. Anton spelade match medan jag och T åkte in till Grand och köpte honom ett par nya skor! 
Som kvällsmys blev det pizza med våra resekompisar.. Wohoo om... 
..åker viii!!! 

Men nu ska jag sova, ikväll sover T hos farmor och farfar för dagis är stängt imorgon. Saknar honom men det ska bli skönt med sovmorgon 😉 man få passa på när farmor och farfar tycker det var för länge sen han sov där uppe. 

TJINGELING!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar