onsdag 17 september 2014

Sköna höst

Igår va det en såndär dag när jag bara behövde ta det lite lugnt! Sparade på energin tills idag. 
Började jobba på morgonen, kom hem och tog det lugnt 1 timme och vilade muskelfästet. Gick ut i det härliga vädret och tog en liten sväng med gräsklipparen. Gick faktiskt ganska bra. Man håller ju kroppen i samma position hela tiden så det blir ju inga jobbiga vridningar. Så nu har vi en fin trädgård igen :-) för en vecka sen upptäckte Theo dessa -"hallon" ;-) nä, men nästan. Björnbär.. En buske som vi har på sidan av huset. Detta är vår tredje sommar i huset och varje år har jag hatat den där busken så iår klippte jag ner den. Men upp kom den ändå finare än någonsin och äntligen förstod vi vad det var. 👍 
Så nu väntar vi bara på att de ska mogna till sig lite. Vi har haft ett riktigt bär- och fruktår.. Roligt! 

I eftermiddags efter dagis kom Kamilla, Lova och Lisen hit! Vi åt lite mellis och sen fick vi även sällskap av Emma och Emilia. ❤️ Hur trevligt som helst. Å tänk när vi var hemma tillsammans jämt. De va tider de. Nu är det bara Kamilla som är mammaledig. Tur det går att få ihop en eftermiddag ändå ibland :-)) Freddan han oxå hit en stund efter några dagar i Malmö. 

En bra onsdag med Andra ord. Dock har jag ont ikväll så nu ska jag faktiskt sova. Vill ta så lite alvedon som möjligt och då är sova det ända alternativet! 

Tjingeling och Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar