fredag 19 september 2014

Fredagar

Egentligen är det ju hur mysigt som hellst med fredagar. Man vet att imorgon behöver vi inte stiga upp så tidigt..förhoppningsvis ;-) om man inte har en ungskrutt som är inställd på dagistider. Och att man har två dagar när man kan hitta på något kul. Samtidigt som man vill få massa gjort och hinna träffa alla fina vänner. Men! Fredagskvällar?! Det är ju som vilken vardagskväll som helst. Man är lika trött och det är bara skit på tv. Alltså tex Idol, 10 år..TIO?!  Jag är så jäkla less på detta program. Hur orkar folk ens bry sig. Blärk, ja alltså jag blir så otroligt uttråkad av detta pogram. Tacka vet jag 2:ans "liten och berömd" som gick ikväll. Det tyckte jag va 1000 ggn roligare att lyssna på. Det händer ju INGET nytt i Idol, samma hela tiden, varje år.. 

Nått roligare? Ja, idag kom en beställning från hm. T har äntligen fått ett par gardiner. Tänk att det inte gick och hitta något diskret på typ två år. Tack hm, blev väldigt nöjd och passar perfekt till de nya påslakanen, som även de är från hm! 👌 mycket bra priser! 


Nä nu ska jag gå och sova. Imorgon väntar mys med familjen och häng med fina vänner. Helgtv är inget för mig, Bara samma hela tiden! Same same but different ;-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar