fredag 26 september 2014

Torktid

Japp det Ă€r fredag igen 🎉 japp jag ligger redan i sĂ€ngen 🙈 jag fick ju göra ett ryck med den nerbajsade bilen idag. Och dĂ„ fĂ„r man rĂ€kna med sviter sĂ„hĂ€r pĂ„ kvĂ€llskvisten. NĂ„vĂ€l, dĂ„ Ă€r jag ju utvilad tills imorgon! DĂ„ vĂ€ntar Kalmar OCH det bĂ€sta med hela hösten. Skördefesten pĂ„ Öland! Älskara't!!! Det ska shoppas pumpor och höst/vinterblommor. SĂ„ idag Ă„kte alla sommarblommor ur krukorna och lĂ„dorna efter biltvĂ€tten. 


Bilen blev inte superren, men bĂ€ttre Ă€n innan iaf. 👍 fick en leverans frĂ„n farfar idag oxĂ„ innan jag Ă„kte ifrĂ„n jobbet! 
VĂ€rldens bĂ€sta farfar och skogsmulle ;-) vi rensade och förvĂ€llde 4 liter. Mer orkade vi inte ikvĂ€ll, sĂ„ resten fĂ„r mamma och Lasse imorgon! 

Nu har nog mina naglar torkat sĂ„ jag kan sova :-) godnatt och trevlig helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar