måndag 15 september 2014

Ett djupt andetag ❤️

Så var det vardag igen, helgerna bara försvinner. Jag tog en spontantripp till Kalmar. Bara jag! Hur mysigt som helst och välbehövligt! Ibland behöver man bara få komma iväg och ta lite luft. Blev bortskämd av mamma och Lasse på bästa vis. Alltså blev bjuden på mat och bara fick ta det lugnt. Önskar man kunde åka iväg så minst en ggn i månaden. ;-) men då hade de ju klart inte varit lika lyxigt. 
Självklart blev det fika oxå. Strax efter jag tog detta kortet sprack det upp och resten av dagen hade vi stålande sol på oss. Precis som idag :-) hoppas vädret håller i sig såhär hela veckan. Jag ska försöka mig på att klippa gräset någon dag. Få se om muskelfästet strejkar totalt eller om jag kan ta små bitar i taget. Hoppas på det! ✊ 

Nu sover vår lille kille och jag ska smita ner och sätta (lägga) mig i soffan! 
Trevlig kväll, Tjingeling! 



(Så sjukt trött på gnället från gårdagens röstning att jag bara helt kommer ignorera ämnet) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar