tisdag 14 oktober 2014

Bekräftelse

Som kanske några av er som läser min blogg misstänkt så väntar vi bebis nummer två! ❤️ Många av er känner ju oss så ni har vetat om det ett bra tag. Man växer ju betydligt snabbare andra gången ;-) eller iaf i mitt fall. Kan ju även bero på att jag inte va lika vältränad denna ggn. :-) ikväll har vi iaf tänkt gå ut med det officiellt som alla gör på instagram och Facebook. Så jag tänkte jag kunde nämna det här först! 

Tiden har ju gått så förbaskat fort med tvåan. Känner lite ibland att jag skulle vilja stanna tiden. Men det går ju inte. Iaf så är vi i v 26 och Liten förväntas komma i slutet av Januari! Har haft lite strul med muskelfästet men i övrigt har jag mått fint!

Avslutar med dagens bild vid poolen! 

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte om mina kommentarer går fram Malin, men jag testar. För jag måste ju bara säga att du är ju bara såå fin! <3 Såå roligt med en till familjemedlem! Kram från Sara och killarna på A ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Sara, nu fick jag syn på din kommentar så det fungerar perfekt! :-) jätteroligt att få ❤️

      Radera