onsdag 1 oktober 2014

Härlig dag!

Började denna morgon på bästa sätt, hotellfrukost med fin och efterlängtad vän! ❤️ Vi hade så mycket att prata om och det var så skönt att äntligen få träffas och prata av sig! 

Sen fortsatte min dag med jobb och efter det slängde jag ihop två banoffiepajer till Antons fotbollsmöte. 
Dom lär man väl inte få smaka nått av 😝 

Pappa har varit här ikväll oxå och han hade med sig en present till Theo inför resan. En väska!!! 
Otroligt kul hade dom med denna. ;-) sen skulle Theo dra morfar och tyvärr stod jag med händerna fulla så något kort han jag inte ta. Men Theo skrattade så han nästan kiknade. Så jag antar att vi oxå kommer få sitta på den där väskan i väntan på flygplatserna 😂 haha!! 

Nu ska jag ha lite egentid trotts att det är en stressig vecka! 
Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar