söndag 12 oktober 2014

Turkiet levererar

När vi vaknade i morse såg det inte direkt ljust ut. Och efter frukost va det precis igen mulet och det mullrade på avstånd.. När vi kollade mobilerna visade de åska från kl 9 - 18 😏 när jag är på semester och det blir dåligt väder kan jag lätt deppa ihop och bli djävulskt rastlös. Så vi gick en runda. Och när vi kom tillbaka till hotellet satte vi oss inne i lobbyn och drack kaffe. Jag som inte dricker sådär jättemkt kaffe fick istället en god juicedrink ;-) himla god, och plötsligt stack solen igenom de mörka molnen och vi fick ner till poolen. Theo och Anton han med ett dopp innan det va lunch och sen dess har vi mer eller mindre haft tillbaka vårt kanonväder. Så idag har vi iaf fått lite färg ;-) 
De två sista dagarna eller kvällarna rättare satt har vi haft lite myggor. Så Theo har fått några rejäla bett på armar och händer. Idag hade de på händerna och fingrarna svullnat upp ganska rejält. Så ikväll har jag smörjt in dom och är de inte bättre imorgon får vi nog besöka läkaren här på området. Han har troligen fått sin mammas allergi. Hans bett ser exakt likadana ut som mina gjorde när jag var yngre. Stackars liten, men han kliar inget och han säger iaf att de inte gör ont. Tuff kille ❤️ 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar