onsdag 22 oktober 2014

Glad överraskning

Oftast uppdatera jag bloggen genom en app, och då kan man bara skriva och inte mycket mer. Så för att kolla hur många som läser min blogg och antal sidöppningar per dag måste jag logga in på bloggers sida. Vilket inte alls blir särskilt ofta. Därför missar jag även kommentarer. Som jag av en händelse råkade se att jag fått lite här och var. Innan har det varit jättestruligt att lämna kommentarer och några sa att det inte fungerade. Så jag blev jätteglad när jag såg att det kommit in några nu igen, så roligt att få läsa <3
Jag ska bli bättre på att hålla koll på detta nu och hoppas det kommer in någon kommentar då och då.
Jag ser ju att det faktiskt är några som läser här. Man glömmer ju lätt det, men de är lika roligt att se ;-)

Imorse öppnade jag på jobbet så nu har jag en lugn förmiddag innan Theo kommer hem från dagis. Har så himla mycket olika recept på tårtfyllningar och andra smarrigheter sparade på datorn, paddan och iphonen att jag nu MÅSTE ta tag i det och börja skriva ut. Blir nojjig att någon ska försvinna och att jag måste börja leta nya recept. Man har ju alltid sina favoriter. ;) 
Bästa förvaret är ju egentligen på ett papper i min bakningspärm.

Och så har jag mer papper att fylla i till försäkringskassan. Dom verkar aldrig ta slut.. Tur man har att göra ;-)

Hoppas ni få en fin onsdag där ute och åter igen tack för fina kommentarer, jag har börjat svara på de jag sett. =)
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar