fredag 3 oktober 2014

Pyssel hele dan!

Så va det en ny helg på ingång. På söndag har jag en tårta och imorgon kommer mamma. Så idag har jag gjort färdigt alla dekorationer. Känns så himla skönt att vara färdig såhär tidigt med de. De tar alltid så mkt längre tid än man tror. Satt 2,5 timme i förmiddags innan jobbet och 1,5 timme nu ikväll. Fick hjälp med att måla upp en ny krona av mitt hjärta! 
Perfekt matematisk uträckning ;-) säger han. Imorgon får vi se resultatet. Nu står den och torkar till i ett glas.. Men jag tror det blir toppen! 👍 

Efter jobbet var vi inne i stan en sväng, Theo klippte sig och jag fick fina naglar igen. Man måste ju se bra ut på semestern ;-) 

Imorgon kommer mamma som sagt, ska bli mysigt. Fixa lite i Fönstrerna och umgås. Men nu är klockan lååångt över min sovtid så Godnatt ✨ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar