lördag 4 oktober 2014

Lördag med resultat

Vaknade vid halv 8 idag av att mina två hjärtan låg och snarkade här i sängen. Theo kom in och kröp upp hos mig vid 6 tiden imorse och somnade om direkt. Så jag gick ner och fick lite egentid i soffan. Egentid på morgon är typ det bästa, men efter en stund blev jag hungrig så det fick bli nybakta frallor till frukost och lagom tills de va färdiga (9) vaknade herrarna där uppe ;-) 
Sen gjorde jag tårtmousserna till morgondagens tårta och därefter gick vi till Ica. Theo skulle cykla, dålig ide 😝 
Japp 45 minuter tog det. Haha! Tro inte vi kommer göra om det imorgon precis 😝 

Strax innan två kom mamma <3 älskar att ha henne här. Idag har vi gjort lite nytta och putsat fönstrena, nästan alla är klara på nedevåningen.. Så skönt! 

Men nu sova, upp ganska tidigt imon och göra klart tårtan! 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar