måndag 20 oktober 2014

Regnig måndag med positiva besked

Burr vilket höstväder det varit idag. Det gör ju inte lite att man längtar tillbaka till Turkiet. Men mitt i höstrusket fick jag tillbaka papper från försäkringskassan att jag blivit beviljad graviditetspenning från och med den 22 november. 🎉 så det är bara jobb 4 veckor till sen går jag hem. Hoppas jag ska kunna njuta av denna graviditetspenning och inte behöva bli inlagd efter 1 vecka som förra gången ;-) 
Men det tror jag nog. Så nu ska jag börja fundera på vad jag ska bjuda jobbet på för smarrigt ;-) 

Ikväll ligger jag och letar bakelseringar till helgens dessert! Fick smaka denna igår av Julia och jaa, herregud!! Ska bli spännande att knåpa ihop denna :-)) 

I eftermiddag har mamma varit här ❤️ 
Hon hämtade T på dagis och sen lagade vi lite middag. Och självklart blev det fika oxå😉 
Mycket bra dag trotts måndag 👍 

Men nu ska jag sova!
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar