torsdag 23 oktober 2014

Vinter håret på

Nä jag kan helt enkelt inte låta bli. Trotts att frisören i Växjö sa åt mig att jag blivit för gammal för att hålla på och byta hårfärg 😝 haha! 
Men jag blev så jäkla nöjd med mitt bruna, blonda och kopparkolafärgat hår ;-) 
Plötsligt såg jag även lite brunare ut ;-)
Och till en annan glädje idag fick jag min beställning av Marias man 👏 
Så imorgon ska jag förbereda lördagens efterrätt! Håller tummarna att det blir bra! :-) 

Efter jobbet var jag och hälsade på Lina, Nicke och bebisen i magen. Heeelt sjukt att Vi är planerade till samma dag. Hoppas vi ligger på bb samtidigt, hade varit så roligt! ❤️ 

Hann även med en snabb, tyvärr med betoning på SNABB runda till gamlafarmors grav. Ville stannat lite till men lämnade iaf den lilla "kransen" uppe till vänster. 

DU ÄR SAKNAD! 

Det värker i mitt hjärta när jag tänker på dig. Allt som oftast dyker det upp fina minnen ❤️ Jag älskade att sova hos dig. De strama lakanen med krepsade knytband. Och att vi alltid spelade yatzy framför tv.n innan det var läggdags. Fina gamlaVivan! 
Du gav mig så mycket. Trotts att Anton retar mig så kan jag inte slänga små plastpåsar. Jag diskar dock inte ur dom, men de går att använda många gånger ändå ;-) eller hur? ❤️ 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar