tisdag 13 januari 2015

13 januari

Just nu sitter jag och VRÄKER i mig den godaste ananasen EVER.. Va så besviken när jag skulle skära upp den för den kändes alldeles för mjuk. Så jag va helt inställd på att den skulle vara övermogen. Men alltså detta va nästan som en Thailands ananas 😍 <3 helt klart bästa jag ätit i Sverigelandet.. Vill inte att den ska ta slut haha! 

Men jag har nått betydligt onyttigare i ugnen som strax, eller nu är färdiga! Det gäller att passa på! Snart är dessa dagar över. Har inte bebis kommit imorgon ska jag göra gofika tills mamma kommer på torsdag och stannar till lördag <3 
Men ikväll mumsar vi ananas och dessa godingar. (Hallon och mangopaj) sök här på bloggen och receptet kommer upp. Tokgott med lite ovispad grädde på! ;-) 
Och till middag blev det Thai mat från Klavre. (Anton bjöd) 

Jag har ju för tusan redan ätit ute en gång idag.. Lunch med Emma :-) jaa vet inte om denna tisdag kunde bli så mycket bättre. 

Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar