söndag 4 januari 2015

4 januari

Inte min dag alls. Inget har gått fel..än iaf. Men det är en såndär dag när man inte känner igen sig själv. Troligen är det väl sömnbristen som gör sig mer och mer påmind och uppenbarligen fungerar det inte att fly från den heller. Så nu få jag fasen skärpa till mig och börja vila. Skulle ju börjat igår men det få la bli lite lugnare idag. Theo sover nu så jag har satt mig i soffan. Bättre de än att passa på och få saker gjort..hm! Vi tänkte städat undan julen idag, men efter att jag plockat bort överblommade hyacinter och amaryllis blev det så tomt att tomtar få vara kvar lite till.. Granen är iaf ute, inkl alla barren! Det ser så tråkigt ut nu, frågan är om vi ska ta in bokhyllorna igen eller om det få vara tomt tills vi få tag på ett vitrinskåp.. Hm, få nog fundera på det! 

Vid fyra ska vi vara inne hos Nicke,  Louise och oliver på fika. Så kanske att jag skulle ta mig ur soffan och försöka snygga till mig. Även om det just idag känns som jag har ansiktet 5 cm längre ner än vanligt och resterande av mig känns som en fågelskrämare :-/ så är det! 

Hejs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar