måndag 26 januari 2015

26 januari

Fick sova till halv 9 idag, de är inte fy skam. Haft en riktigt bra natt utan 500 toalettbesök! Hela dan har jag tagit det ganska lugnt medan Theo farit som en fis i en påse. Om han kunde ge lite energi till sin stora mamma! 
Haha, skulle måla till tånaglarna nu ikväll. Tror de där 20kilona jag gått upp sitter på benen! Det såg ut som jag stukat fötterna. Man viste att man stukat sig riktigt ordentligt om man svullnade om foten så fotknölarna försvann. Kan säga att dom syntes knappt nu heller 😂 herregud! Gjorde iaf ett tappert försök att måla mina små tår, och det gick ju.. Men Anton fick hjälpa till lite med finliret. 

Vid lunch kom Sara och Agnes med Thaimat <3 så gott så! Och såklart mysigt att hinna träffas en stund. 

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Imorgon får vi nog ut och skotta ser det ut som. Men det få gärna komma mer snö, bara det blir lite kalt oxå! 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar