onsdag 14 januari 2015

14 januari

Vaknade upp med värsta huvudverken idag. Har sovit som en gris de sista två nätterna men känner mig ändå inte utvilad när jag vaknar. Uppenbarligen tar det på kroppen fast det än sålänge bara är förvärkar. 

Har ändå pysslar endel här hemma idag med att byta lakan i alla sängar och tvättat. Packat ner alla jultillbehör mm i lådor och fått bort dom. OCH plockat iordning i garderoben uppe. Tagit fram liggdelen som legat längst in. 👌 hittade även babysittern där inne i hörnan! Likabra att ta ut den oxå.. :-) 
Men duktig som jag ha varit tog jag även en liten vila och lyckades somna 1 timme! Nog för att det är jäkligt skönt, men tusan så segt det är att komma igång igen! 

Dock han jag byta två gardiner innan det bar iväg till dagis för att hämta huliganen! <3 hann med lite mys i soffan innan vi började med maten! Anton är iväg och provtränar med tolg ikväll så vi va tvugna att äta tidigt! Perfekt för då hann jag även baka tills mamma kommer imorgon! Vad det blir för gott få ni veta imon ;-) men det är en stoooor favorit kan jag säga, och så enkelt! ;-) 

Vilket skryt inlägg detta blev! Men trotts min tunga extravikt just nu är jag jäkligt nöjd när jag få saker gjorda! 
Nu har T somnat så jag ska gå ner och fixa det sista sen blir det soffhäng resten av kvällen! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar