lördag 3 januari 2015

3 januari

Idag är det finaste lilla Agnes födelsedag.. HURRA HURRA HURRA!!! 

Fy tusan en sån natt det varit, jag lyckades inte samla på mig många timmar. Stormen Svea va på ganska dåligt humör så vid 23 kom en liten plutt in till mig och ville sova hos mamma. Men 30 min senare sov han som en gris och jag hade fortfarande inte somnar så de va bara att flytta ut till soffan! Och vad händer när jag är trött, joho jag blir rastlös.. Så för att slippa möblera om hela huset tog vi en tripp till Kalmar. Frukost i bilen och iväg på mindre än en timme! 👌 

Det har blivit fika, shopping, middag i nya lägenheten och så en tur till Ikea.. Mysdag delux med mamma och Lasse ❤️ det älskar vi! 

Nu är vi hemma så bäst att kliva ur bilen haha! 
Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar