onsdag 21 januari 2015

21 januari


Your do date is out lilla bebis, från och med imorgon börjar jag ta hyra!! 

Datumet vi väntat på är här men bebis verkar inte alls vara intresserad av att flytta ut. Jag har sagt den 28 och bm har tippat den 25 haha! Vilket stöd 😂 jag har iaf skottat och rensat i garaget idag. Men det verkar ju inte denna onge bry sig om. Nåväl! 
Jag är lite inne på att lägga ifrån mig mobilen ett tag. Jag är tillfälligt trött på att fundera själv över när denna lilla sak är färdigbakad utan att behöva svarar på 10 sms om dagen från andra som frågar om inte bebis kommer snart. Hade jag vetat när de blev skulle ändå ingen få reda på de ;-) så svarar Jag inte på era meddelanden behöver de inte betyda att jag föder barn. Jag ignorerar er bara ;-) 

Tjingeling! 

1 kommentar:

  1. Bra skrivet Malin!! Den kommer när den kommer, inget någon kan påverka! <3

    Puss från Sara H

    SvaraRadera