tisdag 9 juni 2015

En dag i taget eller nått?!

Vad frustrerande det är att ha massa massa massa att göra men tisdag är alldeles för långt ifrån lördag. Nåväl, då har vi istället hunnit testa sparkcykel T fick i födelsedagspresent från morfar. Till och från Ica tog bara sisådär 40 min..haha! Men han tog sig iaf fram och tillbaka själv. 
Och innan prästen kom hann jag plantera om gurkorna, tomaterna och en melonplanta. Iaf en del av alla plantor. 
Klantade mig på en gurkplanta och en tomat, men nu ikväll när jag tog in de tycker jag nog de ändå hade repat sig hyfsar. Vi få väl se imon! 

Efter prästen varit på besök klippte jag gräset. Sen har Anton hämtar björkar av väldens snällaste familj Johansson och Freddan som hjälpte till att leta <3 
Så, ja lite har vi fått gjort.. Men så mkt kvar. Imorgon få Jag kanske sitta hela kvällen med tårt dekorationer och Anton är på match... Ingen kommentar. ;-) 

Dagens träning: gräsklippning och några magövningar på studsmattan medan Theo hoppade haha! 

Kan meddela att det blev jäkla mkt jobbigare att hålla emot när man studsar samtidigt ;-) man få passa på medan man kan och hinner.

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar