måndag 15 juni 2015

Pass på

Sitter på bussen från Växjö och Ville sover. Tar tillfälle i akt och börjar smått skriva om de missade dagarna när jag inte hunnit skriva nått. Det har varit smått kaos hemma och i mitt huvud den sista tiden :-) jag är en mästare på att pressa mig till det yttersta, vilket allt för ofta kanske inte är en fördel. Men oftast lyckas jag på ett eller annat vis få det gjort. Dock gick det lite för långt denna ggn och just nu är jag helt slut. Känner mig lite orolig för om jag slappnar av nu och låter luften gå ur mig, kanske jag inte tar mig upp igen.. Så igår tog vi tag i lite disk, men presenter från lördagens dop står kvar på köksön. Anton tjatade med mig på en tur till Växjö så vi var på nya We Love Foods "frozen yoghurt & smoothie bar" 
Letade i hela stan efter en ny keps till Theo då hans nya spårlöst försvann. (En liten parantes: fick åka upp till Grand och köpte två nya, IDAG när jag lämnade T på dagis....ligger hans keps på hyllan?!? Plötsligt efter 1,5vecka. Det är alltid likadant när man köper nytt) 



Hur som helst, vi startade en lugn avvänjning av nervarvningen. På kvällen städade Jag ut bilen då vi lämnat den för service idag. :-) 

Och där vaknade ville och vi är strax i Braås. Återkommer med fler inlägg och massa bilder från dopet! 

Tack älskade mamma för all din hjälp, utan dig hade det aldrig blivit så perfekt som det blev. Alltid bra att vara två mot en ;-) (vi mot Anton) haha! Puss



Och Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar