tisdag 30 juni 2015

Hela tiden kommer det något nytt!

När man tror att något är påväg bort men så slår det till igen! Suck! Vet inte om det är förkylningen som krypit upp i ögonen eller om det är ögoninflammation pågång eller kanske bara en allergisk reaktion efter att ha rullat i farfars nyklippta slänt.. Men för en halvtimme sen vaknade Theo jätteledsen och hittade knappt ut ur sitt rum för ögonen var så svullna. Lilla älskling! Theo blir sällan sjuk, men när han blir det sitter det ofta i. Och såklart har de sista två ggn inträffat precis när vi har planer med min familj. I värsta fall få Theo och Anton stanna hemma i helgen. Men det vill vi ju inte :-( 
Ändå har han känts så mkt piggare idag, och så blir det såhär på kvällen! Nåväl vi få väl se! 

Solen fick jag sitta i sisådär 15 min idag. Men kanske att man kan samla på sig 15 till imorgon ;-) och på torsdag...och på fredag. Jo man tackar, 1 timme är vi uppe i då. Men ska ju sola långsamt haha! 

Och påtal om nått annat, är inte det bästa som finns att gå till frisören?! Bara sitta där och bli ompysslad. Halva håret åkte av så nu har jag kort hår igen. Blev verkligen nöjd! Känns så gött att ha det gjort. Resultat:
Fy fasen vad jag såg ut innan! Haha! 

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar