söndag 28 juni 2015

Rensa ogräs är grejer det!

Poff så va det söndag igen. Fy fasen så fort helgerna går. Vi började förmiddagen med en tur till stan. UH så mycket vi skulle fixa. Jo men en timme kunde vi stanna sen fick Theo nog. Han skulle hem. Så efter många om och men var hela familjen på dåligt humör så det va bara att gå till bilen. Roligt! 

Väl hemma igen tog jag en svängom med min nya "leksak" jag köpte i början av veckan. En maskin att rensa ogräs mellan plattorna med. Lycka! Men efter att hållt på i två timmar kan jag ändå meddela att det är sjukt jobbigt för armarna. Lär ha träningsverk imon. Haha! Nöjd blev jag iaf, dock har jag hela garageuppfarten kvar. Men halva framsidan är gjord! :-) 
Vist blev det bra, denna mackapär kan jag rekommendera.. 
Men finns det Någon som har nått tips på hur man få bort mossan på plattorna nu bara? En större likadan maskin skulle man ha ;-) 

Och när barnen sen sov satte jag mig i solen en stund. Höll på att somna så hitt det va! <3 stanna lite nu solen och värmen. Jag har massa planer för er ;-) 
Efter Antons löprunda blev det söndagsgotte X-) haha! Gissa vems som är vems?! Känner ni mig? Tänk på att jag ska ha börjat träna nu ;-) 
Trodde ni att den med en muffins va min känner ni mig inte tillräckligt väl! Och träningen går inte heller så bra. Men nu skiter jag i det här! Beach 2016 - då kör vi! Haha! 

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar