söndag 21 juni 2015

Paus.

Som ni märker har det blivit en paus i bloggandet. På lördag har jag sista tårtbeställningen innan hösten. Och denna veckan som kommer måste jag även ta tag i mitt liv på allvar. Så bloggen kommer just nu i sista hand. Därför kan det bli så att jag inte hinner uppdatera. Men jag Hoppas ändå ni kollar in då och då ibland för plötsligt kanske jag får en minut över eller faller andan på. Men viktigaste just nu är jag själv. :-p vila, träna och göra det jag känner för. 

Vår midsommar helg har iaf varit toppen och vi har i stort sett hunnit umgås med alla våra vänner. Fredag, lördag och söndag gick i vännernas tecken ;-) jag fyllde år i torsdags. Dock en sorgens dag då Anton bestämde sig för att köpa ny bil.. Roligt? Ja vist, men inte när man gillar nuvarande bil mer än den nya. 

Nåväl! Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar