onsdag 3 juni 2015

Ooo wow en sån!!

Det har blåst i träna idag ;-) har det någon ggn varit sånthär väder i juni? :-p hoppas det är bättre imorgon för idag har man ju knappt kunnat vara ute. 

I eftermiddag efter dagis åkte jag och Theo in till Växjö på lite egentid. <3 Pappa och lillebror fick stanna hemma! Uppdraget va födelsedagspresent från gammelfarmor och gammelfarfar. Så vi åkte inåt och först stoppet blev McDonalds. Sen åkte vi till leksaksbutiken, där vi gick en timme. Varje minut såg han nått nytt "ooo wow en sån vill jag ha mamma" "ooo titta mamma, en sån vill jag ha" 
Min älskade lille pojk, det är mycket Spiderman, Batman och turtels nu. Men han hittade även flygplan och bilar. Både stora och små ;-) 
Tillslut åkte vi hem med ett flygplan och ett paraply (självklart med Spiderman på) 
Tur nått va till lite nytta iaf. :-) 
En jättenöjd kille kom hem till pappa och visade upp sina saker! 

När båda barnen sov gick jag ut och målade garderoberna som Anton idag slippat. Äntligen, efter tre år ska även garderoberna i gästrummet bli fina. Så skönt! Bara Theos garderob kvar. Få se om den hinns med imorgon. (Troligen inte)! 
Sen planterade jag om bågra tomatplantor och physalis. Håll tummarna för dom ;-) 

OCH jodå, vid halv tio blev det ett litet, snabbt men intensivt pass med appen 7MWC och förlängda intervaller. 
Känner mig faktiskt himla nöjd över att det blev av trotts att klockan blev så mycket. 

Men nu, sova... Behöver mkt energi tills imorgon. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar