tisdag 2 juni 2015

Själv göra, själv ha!

Båda barnen sover och mamman tar igen sig efter en häktisk dag. Har endel i hushållet som behövs göras och ett träningspass, men nu tänker jag sitta ner i lugn och ro till klockan sju. 

Jag försöker trycka undan tankarna på födelsedagar, dop och att jag inte har en lugn helg fram till andra helgen i juli. Så fort jag börja tänka på allt få jag lite panikkänsla. Men en vecka i taget! 
Bara dopet är över tror jag mycket kommer släppa. 
(Mamma du kommer bli tokig på mig när du hör vad vi ska göra på midsommar)
 :-p

Men så är det, eller rättare sagt...sån är JAG. Och ingen annan än jag själv sätter mig i dessa situationer och lägger sån press på mig. En dag kanske det inte går längre. Men den dagen, den sorgen! Sommar 2015, nu kör vi!

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar