måndag 29 juni 2015

Har det vänt nu?

Theos hosta och feber sitter i så idag fick han vara hemma. Hostan har blivit sämre men allmän måendet är bättre. Typisk nu när värmen äntligen ska komma. Hoppas han mår yttligare lite bättre imorgon! 

Dagen började ganska dystert med mulet, regn och 10 grader. Men i eftermiddags blev det skönare och ikväll var det riktigt härligt. Va inne och körde ett corepass på idrottskliniken och tänkte sprungit en runda efter. Men eftersom jag inte han äta innan jag åkte in till träningen kände jag att min kropp inte pallat. Att det ska vara så svårt att komma igång? Nåväl jag får väl skämmas lite denna sommaren oxå. Det är ju trotts allt sista sommaren i mitt liv som otränad! :-p (HAHA) 
Imorgon ska jag in till frissan. Tjohoo så gott det ska bli. Paniken har stigit lite varje dag. Men imon blir det kort och blont! Sommarfrächt! ;-) så satan om det inte blir sommar nu :-) 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar