onsdag 1 juli 2015

Överlag en bra dag <3

Trotts förkylda barn blev det idag en tur till först Älghult och hälsade på min farmor o farfar. Sen körde vi vidare hem mot Alstermo och träffade bla mamma och mormor i alstervik. Fikade våfflor och glass. Minigolfen fick vi hoppa, men Gud så mysigt det är där uppe. Kan inte fatta att jag aldrig tagit dit Anton! Tror vi få göra de i sommar. <3 
Vilket väder det varit, Theo tyckte imorse att han skulle med morfar och fiska så han hittade flytvästen och tog på sig den! ;-) knäppis! Har haft en underbar dag..tills jag kom hem och såg den tomma garageuppfarten 💔 (krossat hjärta) som det nu står en vit bil på istället för min älskade V70.....män och deras bilar! 

Få väl ta mammas råd och köra en runda för att kanske börja gilla den bättre! :-/ hm! Jag vet inte jag..jäkla försäljare oxå som lovade mig en bluetooth mic men som inte tagit hem en. Men den kommer han jäkla inte undan! 😡 den få skickas! 

Tänkte ut och sprungit ikväll oxå, men det vet i fasen om jag inte trillar av pinn i denna värme! Få ta lite magövningar ute på gräsmattan istället. :-) 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar